onsdag 6. oktober 2010

Brud, Bryllup & NY :-)

I dag sitter jeg hjemme jobber med en presentasjon jeg skal ha i Oslo neste helg, Det er et samarbeid med Rainbow-club, Nordic Agency og Bryllupsmagasinet. Jeg skal fortelle litt om hvordan jeg jobber som personlig stylist og -shopper, og hvordan brudesalongene kan dra nytte av litt mer kunnskap rundt kroppsfasonger,farge & stil, og ikke minst trend. Hvor viktig det er med RETT tilbehør men IKKE for mye!
Jeg har jobbet med bruder i mange år, så dette er noe jeg virkelig brenner for!:-) Kommer tilbake til dette senere. Skal hente inn bilder på sesongens nye brudekjoler, brudesko og ikke minst tilbehør. Nå er det HÅRPYNT som gjelder! Friste de som går med bryllupstanker...:-) Følg med..

Jeg kommer kanskje til å begynne å jobbe litt med bruder igjen, så det er bare å sende meg mail om det skulle være interressant. Jeg bor i Stavanger, men har mulighet for å reise om det skulle være ønskelig.

Skal selv gifte meg neste år (!!) og må snart begynne å planlegge selv også.. Det blir til våren, i New York!:-)Min FAVORITT-BY av alle byer!!!!  Det blir nok litt blogging fremover ang dette også;-D Jeg har enda ikke funnet kjole, men den ligger vel å venter på meg en eller annen plass i utlandet;-) Jeg ELSKER Carrie`s Vivienne Westwood brudekjole, og ikke minst hårpynt i Sex& Singeliv filmen.
En er forhåpentligvis brud en gang i livet og da er det jo lov å pynte seg. Vi får se hva det blir til;-)
Gleeeder meg!

XOXO






3 kommentarer:

  1. Du vil bli den vakreste bruden av alle.

    Gleder meg til bryllupsfest ! ( det er obligatorisk å ha en fest etterpå når du gifter deg i utlandet ;-)

    SvarSlett
  2. Takk kjære snille du:-) Vet nå ikke det men.....

    Selvfølgelig er du invitert til bryllupsfest!!! Det blir full brudekjolestas og skikkelig stas!! Innbydelser kommer!! Du er selvskreven!! Vi tar kun med forlovere til NY, så går bryllupsreisen direkte fra NY til Carribien:-))

    SvarSlett
  3. JIPPIIIIIII !!! Jeg gleder meg allerede til å ta på finstasen :-)))
    XOXO

    SvarSlett