onsdag 6. oktober 2010

Dyreprint-skjerf

I og med at det REGNER i dag (!!), er et godt & varmt skjerf tingen, både ute og inne:-)
(Jeg er forøvrig avhengig av store skjerf og ses vel sjelden uten..)
Dagens antrekk er blant annet dette dyreprint-ullskjerfet fra N. Laroni. Kjøpte det i fjor på og har bodd i det siden:-) Genseren er fra H&M, sko fra Acne og tights fra ZARA. Jeg liker å bruke en kort jakke når jeg kombinerer tights og vid genser. I dag ble det skinnjakken min i bronze, fra Isabella Christensen.





2 kommentarer:

  1. De skoene vil jeg gjerne ha. Har du kjøpt de nå i høst ?

    SvarSlett
  2. Hei snupp:-) De er kjøpt i fjor høst, Men de har noen lignende i år også:-)
    Her er et eksempel:

    http://www.net-aporter.com/product/100837

    Litt høye, men veldig gode å gå på siden de har kilehæl. Løp å kjøp!! ;-)

    SvarSlett