torsdag 7. oktober 2010

Kjøp & Salg

God morgen!

Igjen: - Tusen takk for alle tilbakemeldinger på bloggen! Kjekt å se at dere liker å lese det jeg skriver.

Mine nærmeste venninner vet at jeg har MINST svart belte i shopping, i tillegg til at jeg fra før har utrolig masse!! Noe av det jeg kjøper går jeg med en gang, og så blir det bare hengende i skapet.. Noe er ikke brukt i det hele tatt.. Mye av det er både flotte og kostbare ting.. Noen som kjenner seg igjen??:-)

Jeg har funnet ut at jeg etterhvert har lyst å selge plagg (vesker & sko) jeg ikke bruker her på bloggen. Jeg har venninner som ikke er særlig blide når jeg har levert X-antall søppelsekker med klær,vesker og sko til Fretex. Jeg har liksom ikke tålmodighet til noe annet.. MEN nå ser jeg at dette vil være en fin måte å la noen av klessplaggene mine få litt lenger leve-tid..hi,hi..
Alle  følgere på cosmoo-fashionista vil da ha muligheten til å kjøpe, selge & bytte om de er i samme situasjon som meg:-)

XOXO

2 kommentarer:

  1. Det henger ikke få plagg med lappen på i mitt skap heller...ikke så eksklusive kanskje, men HM har da mye fint ?! Gjort noen feile kjøp nå i barsel tiden ....hva skal jeg med en paljett topp for eksempel ?? Den dagen jeg kommer meg ut er den allerede off season ! ;-) Dessuten har jeg en svær pappeske med kun selskapsvesker....Så jeg er med på bytting !! =)

    SvarSlett
  2. Så bra! Da skal jeg prøve å få til en bytt/selg/kjøp dag om en stund:-)

    H&M har masse fint!!! Bra, Maria!!:-)

    SvarSlett