onsdag 20. oktober 2010

Wedding & clothes

Da var jeg hjemme igjen fra Oslo etter en busy helg! Jeg har da kanskje funnet brudekjolen min.. :-))Skal til London 2 uker i november. Da får jeg plenty tid til å se utvalget der også:-)
Ellers må jeg si jeg er imponert av venner som allerede har bestilt tur til NY. Love U all!!
Det blir kljempe gøy!! Gleeeder meg!!! Oppdateringer følger:-)

Ellers er jeg hekta på marineblått for tiden. Dette er høstens store trendfarge. Jeg liker å kombinere fargen med svart, kamel, brunt og grått. Til våren skal en blant annet kombinere blått med militærgrønn. Me like!
I dag har jeg hatt på meg en mørkblå melert kosebukse, grå strikke-genser og print-skjerf. Liker å kombinere lave boots med avslappet bukse. Over har jeg hatt min deilige mørkblå Parajumpers.

Veske: Burberry Prorsum 2008 mod.
Solbriller fra Marc Jacobs

Ha en nydelig kveld alle sammen.
Jeg sitter med et glass vin og er langt inn i bryllupskjole-verden;-)

XOXO






2 kommentarer:

  1. Hvor i all verden finner du alle de fine ankel bootsene ?? jeg vil ha de mørkebrune du har på deg også jeg ! :-)

    SvarSlett
  2. De finner du på topshop i England:-)

    SvarSlett