lørdag 30. oktober 2010

London next:-)

Tiden flyyyr!!! Våknet i dag og slår på mac`en. Først i mailboksen ser jeg overskriften " Looking forward to see you next week...." Plutselig er det bare en uke igjen til jeg drar til London for å studere Image, Fashion, Merkevarebygging og Bedriftsutvikling. Gleder meg, men det blir rart å være borte to uker, ALENE, uten mann og barn. Jeg VET allikevell at denne kurset vil gi meg masse ny kunnskap jeg trenger:-)
Så kjære venninner: -Det er bare å ringe meg på kveldene;-)  Holder bloggen oppdatert når jeg er der nede.


For et par dager siden kjøpte jeg den deiligste bukse- tightsen fra RAER( Obsession ) Det jeg likte ekstra godt med den var at baklommene var perfekt i størrelse. Man får fin rumpe i dem:-) Jeg har slitt med å finne slike bukser. Lommene er enten veldig små, eller sitter helt feil på baken. Den finnes i fargene svart og marine blå. Jeg kjøpte den i blå, men må rett og slett få den i svart også:-) Absolutt å anbefale, og fantastisk deilig å ha på! Kul å kombinere med lave ankelboots, eller høye støvletter.
I dag innvier jeg buksen kombinert med en Marc Jacobs jakke, blå polo, og kamelfarget boots, og sauskinn-vesten fra c.c. unicia:-)  Ha en nyyydelig helg alle sammen:-)

XOXO

Silje














3 kommentarer:

  1. Anonym30/10/10

    Blir super inspirert av bloggen din, kjære frøken strøken : )
    Dersom jeg har tid til overs i London melder jeg deg for å se om du har anledning å møtes : )
    Ha det kjekt på kurs, gleder meg allerede til å lese bloggen!
    Anne : )

    SvarSlett
  2. Anonym30/10/10

    Hvor og når har du kjøpt den fiiine pelsvesten?

    SvarSlett
  3. Hei snuppa:-) Takk for det:-) Call me if you got time. Pelsen kjøpte jeg på Envy i fjor høst:-)

    SvarSlett